Cardinal Theme

معرفی گروه

معرفی گروه مدیریت صنعتی و بازرگانی

مدیریت بازرگانی

گروه مديريت بازرگاني در سال 1391 به عنوان يكي از گروه هاي آموزشي در دانشكده علوم انساني دانشگاه علم و فرهنگ داير گرديد. در حال حاضر، اين گروه علاوه بر دارا بودن پنج عضو هيأت علمي تمام وقت، از استادان متخصص و متعهد كه ضمن به روز بودن اطلاعات ايشان، از تجربه عملي نيز برخوردار هستند در امر تدريس به صورت پاره وقت بهره مند است.

معرفي رشته

دوره كارشناسي مديريت بازرگاني يكي از دوره هاي تحصيلي آموزش عالي است و هدف از تشكيل اين دوره آموزش نيروي انساني متخصص مورد نياز سازمانها، اداره ها، موسسه ها و شركت هاي دولتي و خصوصي در زمينه بازرگاني با وظايف و هدفهاي گوناگون در سطوح كارشناسي مي باشد.

دانش آموختگان اين دوره با فراگيري دانش و فنون مديريت قادر خواهند بود در زمينه هاي زير فعاليت نمايند:

1)    اداره امور واحدهاي ستادي سازمانهاي توليدي و اجتماعي در جهت كمك به مديران اين سازمانها.

2)    اداره و راهبري موثر و كارآمد يك سازمان يا يك بخش توليدي، تحقيق و توسعه، مالي، فروش، اطلاعات و ...

3)    ايجاد تحول در يك بخش از سازمان با تجديد تشكيلات، رويه ها و شيوه هاي اداره آن بخش.

4)    كارآفريني در يك سازمان براي شروع فعاليت هاي جديد با ايجاد و اداره سازمان هاي جديد.

5)    طراحي تحول در كل سازمان و رهبري و هدايت تحولات.

انتظار مي رود دانش آموختگان اين رشته پس از كسب تجربيات كافي، بتوانند مسئوليت هاي بيشتري را در سطوح بالاي سازمان عهده دار شوند. علاوه بر اين، دانش آموختگان اين دوره مي توانند در فعاليت هاي پژوهشي و تحقيقاتي كه امروز در موسسات بزرگ از اهميت زيادي برخوردار است، مشغول بكار شوند.

گرايش هاي تحصيلي اين رشته در مقطع كارشناسي ارشد عبارتند از: بازاريابي، بازاريابي بين الملل، مديريت تحول، مالي، بيمه، بازرگاني بين الملل و ...


مدیریت صنعتی

گروه مديريت صنعتي در سال 1378 به عنوان يكي از گروه هاي آموزشي در دانشكده علوم انساني دانشگاه علم و فرهنگ داير گرديد. در حال حاضر، اين گروه علاوه بر دارا بودن پنج عضو هيأت علمي تمام وقت، از استادان متخصص و متعهد كه ضمن به روز بودن اطلاعات ايشان، از تجربه عملي نيز برخوردار هستند در امر تدريس به صورت پاره وقت بهره مند است.

معرفي رشته

دوره كارشناسي مديريت صنعتي يكي از دوره هاي تحصيلي آموزش عالي است و هدف از تشكيل اين دوره آموزش نيروي انساني متخصص مورد نياز كارخانه ها، موسسه ها و شركت هاي دولتي و خصوصي و نيز آشنايي دانشجويان با كاربرد روشهاي علمي در مديريت است.

دانش‏آموختگان اين رشته با آگاهي و شناختي كه از ساخت سازماني، تئوريهاي مديريت و سازماندهي و روش‏هاي مختلف رفع مشكلات پيدا مي‏كنند قابليت جذب در تشكيلات و سازمان‏هاي مختلف بازرگاني و صنعتي با وظايف گوناگون در سطوح كارشناسي را دارا مي‏شوند و مي‏توانند در بهبود و ثمربخشي و كارآيي سازمان موثر باشند و پس از كسب تجربيات لازم، مي‏توانند مسئوليت‏هاي بيشتري در سطوح مختلف سازمان عهده‏دار گردند. دانش‏آموختگان رشته مديريت صنعتي مي‏توانند در قسمت‏هاي مديريت توليد، كنترل كيفيت و مرغوبيت كالا، حفاظت صنعتي، كنترل پروژه و ساير بخش‏هاي تجزيه و تحليل كمّي مسائل صنعتي و توليدي بكار اشتغال پيدا كنند